გავეთილის გეგმაა

გაპვეთილის მთავარი თემა

ნაერთა კლასაები. მარილები
სწავლების საფეხური
 მ ერვე  კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
25 მოსწავლე.        1შშმ
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
თემა აქტუალურია იმდენად,რამდწენადაც არ არსებობს ყოფა-ცხოვრებაჭი სფერო,რომ მარილები არ გამოიყენებოდეს სხვა და სხვა დოზით.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
კვლევის გზით მოსწავლემ  შესძლოს

  • თანმიმდევრობით დაამყაროს კავშირი ნაერთა კლასებს შორის და წარმოადგინოს სქემის სახით.ინდიკატორები-9.მსჯელობს ნაერთა კლასებსა და ურთიერთ გარდაქმნებზე..
  • ადგენს ზოგად მარტივ სქემებს.
  • ახასიათებს ძირითადი კლოასების დახასიათებას.
წინასწარი ცოდნა

  • მოსწავლეება იციან ნაერთა კლასები და ფორმულები.
  • არშევენ მეტალებსა და არამეტალებს. 
  • ადგენენ მარილთა ფორმულებს.
  • იციან მიშების ხერხები.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მიმდინარე. განმსაზვრელიდა განმავითარებელი. დაკვირვებით,ჩართულობა,ზეპირი გამოკითხვა და სხვა.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
მარილე, პერიოდული სისტემა,ქიმიური ჭურჭელი,ამოცანათა კრებული.
 გაკვეთილის მსვლელობა

  •  მოსწავლთა საერთო განწყობის შექმნა-3 წთ.
  • ვაცნობ გაპვეთილის მიზანს. ვაძლევ დავალებას ; ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე'10 წთ.
  • სსსმ ვაძლევ  დავალებას-მარილი მარტივია თუ რთული.რამდენი ელემენტისაგან შედგება.
  • მინი ლექცია და საგაპვეთილო პროცესში ჩართულობა-15 წთ.
  • რესურსების გამოყენებით ჩავატაროთ მარტივი ცდე4ბი და შედეგები გამოვსაქხოთ ცხრილით.5წთ.
  • ცოდნის განმტკიცების  ვამუშავე ბ ჯგუფებში,წყვილებში.-7 წთ
  •  პრეზენტაციისათვის -2 წთ
  • წინარე ცოდნის გამოყენებით ამოხსნან ამოცანა, შეადგინონ გრაფიკული ფორმულები-2 წთ.
  • დავალების მიცემა გვ.143-4
  • მოსწავლეთა შეფასება 2 წთ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий